Իմ օրագիրը (մաս 1)

Posted: 11 декабря, 2014 in Հայոց Լեզու

Մի գեղեցիկ առավոտ ես արդնացա և արևը աջկերիս ընկավ և դրա պատճառով ես փակեցի վարագույրը և դուրս եկա մահճակալիցս գնացի շորերս հագա, լվացվեցի և գնացի դպրոց: Այնտեղ ես իմ դասերին պատասխանեցի դա շատ արագ հետաքրքրության պատճառով անցվ այնպես, որ ես չնկատեցի թե ինչպես անցավ այդ ժամանակը, իսկ հետո երբ ընդհանուր պարպմունքը երբ վերջացավ ես գնացի ֆիզկուլտուրաի և այդտեղ սկսվեցին իմ արկածները: Ես մինչև իմ ուժերի սպառումը խաղացի և հետո երբ ֆիզկուլտուրան վերջացավ ես շատ դրական լիցքերով, բայց հոգնած գնացի հանդերձարան  և հետո սկսվեց մեր երկարացված օրը: Այդ ժամանակ ես շատ հոգնած էի և հենց սկսեցին բաժանել մեր երկրացված օրվա օրապահիկները ես արագ վազեցի էնտեղ վերցնելու և վերցնելուց մեկ վայրկյան հետո այդ օրապահիկը անհետացավ:             Ես էնտեղ իմ տնային աշխատանքները կատարեցի, խաղացի, ուրխացա և չափից շատ հոգնած և ուրախ եկա տուն և միանգամից մտա մահճկլս և քնեցի:

Оставьте комментарий