Նոյեմբերի 4 — 8

Posted: 7 ноября, 2019 in Գրականություն

Սեբաստացու մեկ օրը

Ես կպատմեմ սեբաստացու մեկ օրը իմ անունից: Առավոտյան ես արդնանումեմ 7:30 նախաճաշում և 7:50 նստում դպրոցի երթուղային ավտոբուսը: Դպրոցեմ հասնում մոտավոր 8:40 և սպասում մինչև սկսվի առավոտյան ընդհանուր պարապմունքը: Մինչ սկսվելը եթե տանը հասցրած չեմ լինում նախաճաշել գնում եմ մոտակա խանութից ուտելիք գնում: Դիմավորում եմ ընկերներիս այնուհետև ընդհանուր պարապմունքից հետո գնում դասերի: Դասերի ավարտին մոտ 14:20 գնում եմ կանգառ և սպասում ավտոբուսին, որպեսզի մեկնեմ մյուս դպրոց, որը հաճախումեմ: Այնտեղ իմ դասերը սկսվում են 3:15 և վերջանում 6:25: Այնտեղի դասերը վերջանալով մեկնում եմ մետրոյով Սասունցի Դավիդ կայարան այնտեղից ավտոբուսով տուն: Սակայն ուրբաթ օրը բացառություն է, որովհետև այդ օրը իմ դասերը երկրորդ դպրոցում սկսումեն 4:55 և այդպիսով ես մինչ դասերը սկսելը սպասում եմ գրադարում մինչև ժամը 4 – ը:

Оставьте комментарий